در روزهای اخیر کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن، فردی با نشان دادن مقداری لباس های دست دوم، مدعی ارسال آنها از سوی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برای دانش آموزان منطقه محروم سیلاب کلوار شده است.
در این کلیپ، گفته می شود که در اسفند 1395 مدیرکل آموزش و پرورش قصد سفر به این منطقه را داشته است اما با لغو این سفر، مقداری لباس دست دوم در کیسه ای برای دانش آموزان ارسال کرده است.
حمید محمدی زاده مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش روز پنجشنبه در این زمینه به ایرنا گفت: ارسال لباس های دست دوم بدون اطلاع و هماهنگی مسئولان اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است و ربطی به این اداره ندارد.
وی افزود: توزیع هدایای مورد نظر در این کلیپ از طرف مدیرکل آموزش و پرورش استان به شدت تکذیب می شود.
محمدی زاده عنوان کرد: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری هیچ گونه قرار و سفری به منطقه سیلاب کلوار نداشته و فقط یک سال پیش در سفری به این منطقه هدایایی در شأن دانش آموزان از قبیل کارت هدیه، البسه نو و بسته بندی شده، نوشت افزار و کامپیوتر توزیع کرد که مستند آن نیز در روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان موجود است و خبر آن در همان سال از طریق رسانه ها و صدا و سیمای استان پخش شد.
وی ابراز داشت: هدایای مطروحه در کلیپ را احتمالاً خیران یا خیر خاصی همزمان با سفر مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته توزیع کرده اند و هیچ گونه ارتباطی با آموزش و پرورش ندارد.
افزون بر 152 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در 2 هزار و 844 آموزشگاه کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل هستند.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.