سید ناصر حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 250 واحد تولیدی و خرده فروشی در این نمایشگاه کالاهای خود را درمعرض نمایش و فروش گذاشتند.
وی بیان کرد: نیمی از غرفه‌های نمایشگاه بهاره این شهرستان به‌منظور حمایت از بازاریان محلی، به اصناف بومی واگذار شد.
حسینی حمایت از مصرف کننده، ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا و کنترل مواد غذایی پر مصرف در روزهای پایانی سال را از اهداف اصلی برپایی نمایشگاه عرضه کالای بهاره در شهرستان عنوان کرد.
وی گفت: 2 اکیپ از مأموران بازرسی این شهرستان برای کنترل قیمت اجناس و اقلام در این نمایشگاه نظارت خواهند کرد.
حسینی بیان کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از 16 تا 26 اسفند در این شهرستان برپا خواهد بود و در 2 نوبت صبح و عصر آماده توزیع فروش کالاست.
رئیس اصناف گچساران گفت: در نمایشگاه بهاره امسال، اجناس با تخفیف 20 تا 30 درصد زیر قیمت بازار به مردم عرضه می‌شود.
وی تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف تأمین کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم در شب عید و تنظیم قیمت‌ها در ضلع شرقی پایانه این شهرستان دایر شده است.
وی افزود: کالاهای قابل عرضه در نمایشگاه بهاره اجناس پرمصرف متشکل از پوشاک، کیف و کفش، مواد پروتئینی، انواع شیرینی، خشکبار، مرغ منجمد و برنج است.
امسال 2 نمایشگاه به‌منظور کنترل بازار در این شهرستان برپا شد.
بیش از پنج هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب فعال در گچساران وجود دارد و 500 واحد صنفی در این شهرستان به دلیل رکود حاکم بر فضای کسب‌وکار غیرفعال است.
شهر 100 هزارنفری دوگنبدان مرکز شهرستان نفت‌خیز گچساران در 157 کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.