سردار مهدی انصاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد با دریافت خبری مبنی بر استفاده از یک دستگاه خودرو توسط قاچاقچیان برای حمل مقادیری مواد مخدر به یکی از استان‌های همجوار، موضوع به صورت ویژه در دستور کارشان قرار گرفت.
وی افزود: با تشکیل سه اکیپ از کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس، شب گذشته خودروی مورد نظر در محور یاسوج – اصفهان مشاهده شد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: راننده خودرو به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کرده که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در نهایت خودرو توقیف و راننده و سرنشین آن دستگیر شدند.
وی عنوان کرد: در این رابطه خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به 2 تن و 500 کیلوگرم انواع مخدر در مناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمد کشف شده است.
بیشترین میزان کشف مواد مخدر در سال‌های اخیر در محورهای یاسوج به اصفهان و شیراز به یاسوج بوده است.
بیشترین ماده افیونی کشف شده در استان با بیش از 2 تن مربوط به تریاک بوده و حشیش، هروئین و شیشه در رده‌های بعدی قرار دارند.
میزان کشف مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد با تلاش مأموران مبارزه با مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 7 درصد افزایش یافته است.
بر اساس آمار نیروی انتظامی، چهار هزار و 416 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال 95 در استان کشف شد.
کهگیلویه و بویراحمد در چند سال اخیر به یکی از محورهای حمل و توزیع مواد مخدر از جنوب و شرق به مناطق مرکزی و غرب کشور تبدیل شده است.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.