عزیز فیلی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک 6 گروه سه نفره با بالگرد به محل سقوط هواپیما اعزام شده و در حال انجام عملیات جست وجو و انتقال پیکرها هستند.
وی افزود:شب گذشته 20 نیروی متخصص در کمپ ایجاد شده واقع در ارتفاعات دنا مستقر شدند تا امروز دوشنبه عملیات جست و جو را با طلوع آفتاب سریعتر پیش ببرند.
فیلی بیان کرد: امدادگرانی از دیگر استان ها از جمله لرستان، چهارمحال بختیاری، فارس و تهران در عملیات جست و جو و انتقال پیکر های جانباختگان حضور دارند.
وی عنوان کرد: هم اینک شرایط هوا در منطقه سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا مساعد است.
ارتفاع برف در کوه دنا، گردنه بیژن و محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج حدود سه متر گزارش شده است.
هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد هوای روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه منطقه را برای انجام عملیات جست و جو مساعد پیش بینی کرده بود.
در روزهای گذشته در چند مرحله قسمت‌هایی از پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج پیدا و برای احراز هویت به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد منتقل شدند.
پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یکشنبه 29 بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج ‌شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد و لاشه آن 48 ساعت پس از سقوط پیدا شد.
ششمین محموله بقایای پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی که در پانزدهمین روز جست وجو توسط امدادگران هلال احمر و تکاوران ارتش پیدا شده بود دیروز به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد منتقل شد.
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.