نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از نشستی با وزیر راه و شهرسازی به منظور بررسی سانحه هواپیمایی یاسوج در هفته گذشته خبر داد.

 سیدهادی بهادری در گفت‌وگو با ایلنا گفت: نشستی با وزیر راه و شهرسازی داشتیم که آقای آخوندی به برخی از تلاش‌های انجام شده درباره سانحه هواپیمایی یاسوج اشاره کرد و البته قرار است نشست دیگری هم با وی داشته باشیم.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره جزییات آن نشست گفت: براساس توضیحات آقای آخوندی به نظر می‌رسد اشکال سیستمی‌ در سانحه هواپیمایی یاسوج وجود نداشت و گویا مشکل مدیریتی هم در کار نبوده است.

نماینده ارومیه با بیان اینکه براساس سخنان وزیر راه و شهرسازی به نظر می رسد دلیل سانحه و سقوط هواپیمایی یاسوج خود " خلبان " پرواز بوده، افزود:‌ خلبان پرواز هواپیمایی یاسوج به دلیل اینکه به آن منطقه زیاد پرواز داشته دارای روحیه اعتماد به نفس خیلی بالایی بوده و قبل از آن که از کوه عبور کند ارتفاع خود را پایین آورده است.وجود ابرها هم باعث کاهش دید شد که در نهایت منجر به سقوط شد. 

بهادری اضافه کرد: بنا به اظهارات وزیر راه، این هواپیما قبل از سانحه تحویل فرودگاه یاسوج نشده و نقص فنی هم نداشته است.

وی همچنین گفت: البته نتیجه‌گیری بستگی به اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای یاسوج دارد . باید منتظر باشیم تا اطلاعات این جعبه استخراج شود.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که موافق استیضاح وزیر راه و شهرسازی هستید یا خیر ؟ ادامه داد: اگر پاسخ‌های آخوندی قانع کننده نباشد با استیضاح وی موافقم. البته وزارتخانه راه و شهرسازی وزارتخانه‌ای سنگین و با حجم مشکلات فراوانی است که به‌ نظرم باید از هم تفکیک شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.