یاسر رحیمیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کتابخانه‌ها شامل کتابخانه مرکزی آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی یاسوج و کتابخانه عمومی آیت الله خامنه‌ای سی سخت، امام علی (ع) باشت، فردوسی دوگنبدان، ملاصدرای دهدشت، شهید رجایی چرام، امام خمینی (ره) لیکک و شهید باهنر لنده است.
وی افزود: طرح ملی «کتابخانه گردی» از ابتکارهای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است و هر سال نیز به مدت یک روز در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.
سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اساس این طرح ملی برخی از مسئولان اجرایی استان اعم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران و بخشداران به همراه هنرمندان، فرهیختگان و افراد علاقه‌مند به مطالعه و کتابخوانی از بخش‌های مختلف هشت کتابخانه عمومی استان بازدید می‌کنند.
رحیمیان عنوان کرد: افراد شرکت کننده در این طرح ملی با انواع خدمات، نرم افزارها و برنامه‌های فرهنگی در حوزه کتاب آشنا شده و از بخش‌های کودکان، دفاع مقدس، مرجع و مخزن منابع در هشت کتابخانه عمومی کهگیلویه و بویراحمد بازدید می‌کنند.
وی ابراز داشت: 17 اسفند هر سال سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.
تعداد کتابخانه‌های عمومی موجود در کهگیلویه و بویراحمد اعم از شهری و روستایی 67 باب و شمار کتابخوانان فعال در این استان نیز افزون بر 32 هزار نفر است.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.