به گزارش ایرنا، نفت و گاز گچساران در یک هفته به پایان مسابقات این فصل لیگ برتر هندبال مردان ایران در ورزشگاه پدخندق شهر دوگنبدان با نتیجه 33 بر 23 مهمان خود هیکوی اراک را شکست داد.
تیم نفت و گاز گچساران که در این فصل 24 امتیاز کسب کرده است و موفقیت شده برای سومین سال متوالی به جام باشگاه‌های آسیا صعود کند.
نفت و گاز گچساران که تا پایان هفته سیزدهم 345 گل وارد دروازه حریفان کرد و 272 گل دریافت کرده دارای یکی از قوی‌ترین خطوط حمله و دفاع لیگ برتر هندبال کشور بوده است.
بیشترین تفاضل گل لیگ برتر هندبال امسال با 73 در اختیار نفت و گاز گچساران است.
شهرداری کازرون با 21 امتیاز جدی‌ترین رقیب نفت و گاز گچساران است.
در دیگر بازی حساس هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال مردان کشور دیدار تیم‌های شهرداری کازرون و سپاهان اصفهان در حالی که تا دقایق پایانی نیمه دوم با نتیجه 25 بر 21 به نفع سپاهان اصفهان دنبال می‌شد با اعتراض کازرونی‌ها نیمه تمام ماند.
نتیجه این دیدار پس از بررسی‌های کارشناسی از سوی فدراسیون هندبال مشخص می‌شود و در صورتی که سپاهان اصفهان پیروز اعلام شود نفت و گاز گچساران قهرمان خواهد شد.
نفت و گاز گچساران برای قهرمانی در لیگ برتر امسال بدون در نظر گرفتن نتیجه بازی نیمه تمام امروز تنها به یک تساوی در بازی هفته پایانی نیاز دارد.
در هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال ایران نفت و گاز گچساران و شهرداری کازرون در یک بازی حساس به دیدار هم خواهند رفت.
رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در سال جاری با حضور هشت تیم نفت و گاز گچساران، پتروشیمی مارون، هپکو اراک، صنعت مس کرمان، کبیر موتور کازرون، سنگ آهن بافق، نیروی زمینی تهران و فولاد مبارکه سپاهان پیگیری می‌شود.
رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور که از 30 شهریور سال جاری آغاز شده و بر اساس برنامه زمان بندی تا پیش از پایان سال 96 به اتمام می‌رسد.
تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر هندبال ایران شده بود.
این تیم با کسب مقام چهارم باشگاه‌های آسیا و هفتم جام قهرمانی هندبال باشگاه‌های جهان در سال‌های 1395 و 1396 از افتخارات هندبال کشورمان است.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.