ولی بهره مند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وضعیت جوی ارتفاعات دنا هم اینک ابری و مه آلود است و شرایط برای انجام عملیات جست و جو و انتقال پیکر جانباختگان این سانحه هوایی فراهم نیست.
وی افزود: فردا جمعه و روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده مناسب ترین زمان برای انجام این عملیات خواهد بود.
بهره مند بیان کرد: بر اساس پیش بینی های انجام شده آسمان کهگیلویه و بویراحمد تا روز یکشنبه هفته آینده صاف است.
وی عنوان کرد: بارندگی اخیر از بامداد چهارشنبه در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و تا حدود ساعت 17.30 عصر همین روز نیز ادامه داشت.
بهره مند ابراز داشت: میزان بارش باران در بارندگی اخیر در جاورده 26.5، سی سخت 22.8، یاسوج 22.2، چرام 22، چیتاب 20، لنده 18، قلعه رئیسی 18، سرفاریاب 17، دهدشت 16.9، قلعه دختر 14، امامزاده جعفر 13.2، باشت 13، دوگنبدان 12.2 و لیکک نیز 1.8 میلیمتر بوده است.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه 29 بهمن تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع «ای تی آر 72» پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بر عکس داشت که به‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر حمل می‌کرد.
روز سه شنبه و پس از 48 ساعت جست و جو اعلام شد که لاشه این هواپیما در کوه‌های نقل در مرز بین شهرستان‌های سمیرم از توابع اصفهان و دنا در کهگیلویه و بویراحمد پیدا شد.
تلاش های امدادگران برای رسیدن به لاشه هواپیما و جست و جو و انتقال پیکر جانباختگان، به دلیل شرایط نامناسب جوی تاکنون ناتمام مانده است.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.