عزیز فیلی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سامانه بارشی که اوایل هفته جاری وارد استان شده و تاکنون نیز ادامه دارد چهارشنبه شب از استان خارج و هوا مساعد می شود.
وی بیان کرد: عملیات جست و جو فردا پجشنبه از طریق هوایی و زمینی و با تمامی ظرفیت موجود عوامل اجرایی و امدادی از سر گرفته خواهد شد.
فیلی یادآور شد: طی 2 روز گذشته با وجود سرما و کولاک شدید و همچنین وزش باد در منطقه سقوط هواپیما ، نیروهای امدادی و تیم های نجات کوهستان به محل سقوط و ارتفاعات چهارهزار متری اعزام شدند.
وی تصریح کرد: نیروهای امدادی همچنین موفق شدند بقایای دیگری از پیکرهای جانباختگان سانحه دلخراش سقوط هواپیمای تهران- یاسوج در 2 مرحله پیدا و تحویل پزشکی قانونی استان دهند.
وی با بیان اینکه تاکنون پیکر سالمی از جانباختگان سانحه هوایی با گذشت 9 روز از وقوع آن توسط گروه های امدادی پیدا نشده است، گفت: براساس تصاویری که تیم 6 نفره اعزامی و ارزیاب روز سه شنبه به منطقه و محل سقوط هواپیما داشتند، تصمیم گیری لازم برای عملیات بهتر جست و جو در منطقه را آسان تر شده است.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بر عکس داشت که به‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر حمل می‌کرد.
3016/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.