معاون استانداری کهگیلویه بویراحمد تاکید کرد: تاکنون هیچ یک از پیکرهای جان باختگان سقوط هواپیمایی یاسوج در ارتفاعات دنا به پایین منتقل نشده و تیم های جستجوگر و بالگردهای در منطقه همچنان در گشت زنی و تلاش برای انتقال پیکرها هستند.

عزیز فیلی دقایق پیش در گفت وگوی با اختصاصی با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: از صبح امروز تلاش‌ها به صورت هوایی و زمینی با استفاده از بالگرد و امدادگران در ارتفاعات دنا و منطقه محل سقوط هواپیما شروع شده و تاکنون هیچ پیکری از اجساد سانحه هواپیمای یاسوج به پایین انتقال داده نشده و اخبار منتشره مبنی بر انتقال برخی از پیکرها را رد می‌کنم.

وی با تشریح وضعیت کنونی تلاش امدادگران در ارتفاعات دنا برای انتقال اجساد هواپیمای یاسوج اظهار داشت: پنج بالگرد و 27 نیروی امدادی در تلاش برای انتقال پیکرهای اجساد جان باختگان هواپیما در ارتفاعات دنا هستند.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه بویراحمد در پاسخ به این سئوال که اخباری مبنی بر انتقال برخی پیکرها به پایین ارتفاعات دنا منتشر شده هم خاطرنشان کرد: چنین اخباری را تایید نمی‌کنم و تاکنون هیچ پیکری از اجساد مسافران هواپیمای یاسوج در ارتفاعات دنا به پایین انتقال داده نشده است.

فیلی گفت: تلاش ها همچنان ادامه داد و به احتمال زیاد برخی پیکرها تا غروب به دامنه کوه منتقل شوند.

وی از برگزاری نشست فوری بین مسئولان استان‌های اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد و برخی استان های دیگر برای چگونگی انتقال پیکر مسافران هواپیمای یاسوج در شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا خبرداد .

وی افزود: در این نشست قرار است بررسی‌های لازم در خصوص چگونگی انتقال پیکرها صورت گیرد و امیدواریم تا امروز غروب برخی از این پیکرها به پایین انتقال داده شود.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه بویراحمد افزود: قرار است نیروهای امدادی زمینی بعد از پیدا کردن پیکرها آنها را به بالگردها انتقال داده و پیکرها را به پایین انتقال دهند.

فیلی از حضور نیروهای امدادی در منطقه محل سقوط هواپیمای یاسوج در ارتفاعات دنا گفت: تمامی نیروهای امدادی اکنون در حالت آماده باش هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.