کرامت الله نیک اقبال روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از چنین اقدامی برقراری ارتباط بهتر نیروهای عملیاتی و امدادی و انتقال سریعتر پیکر جانباختگان سانحه هوایی به پایین کوه دنا بوده است.
وی افزود: وضعیت آنتن دهی خطوط تلفن همراه در منطقه کوه گل سی سخت در روزهای آینده و تا پایان عملیات شناسایی و انتقال پیکر جانباختگان این سانحه هوایی به پایین کوه دنا تا حد امکان تقویت و بهینه سازی می‌شود.
نیک اقبال بیان کرد: چند روز گذشته به‌منظور تسهیل در آنتن دهی خطوط تلفن همراه سعی شده مسیر ارتباطی از فرودگاه یاسوج تا شهر سی سخت و مناطق اطراف آن با افزایش ظرفیت تقویت شود تا مردم و گروه‌های عملیاتی و امدادی با مشکل مواجه نشوند.
وی عنوان کرد: تمامی نیروهای شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد از جمله واحد ارتباطات سیار آن پس از وقوع این سانحه هوایی به حالت آماده باش کامل درآمدند و چنین روندی تا اطلاع بعدی نیز ادامه می‌یابد.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بر عکس داشت که به‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر حمل می‌کرد.
روز سه شنبه و پس از 48 ساعت جست و جو اعلام شد که لاشه این هواپیما در کوه‌های نقل در مرز بین شهرستان‌های سمیرم از توابع اصفهان و دنا در کهگیلویه و بویراحمد پیدا شد.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.