جلال پوران فرد روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به افزایش نیروهای زمینی و بالا رفتن انگیزه امداد گران از همه ظرفیت‌ها برای پیدا شدن لاشه هواپیما استفاده خواهد شد.
وی بیان کرد: نیروهای امدادی، بسیج و انتظامی، هلال احمر، ورزش و جوانان و فوریت‌های پزشکی با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استانداری عملیات جست و جو در کوه دنا را آغاز کرده‌اند.
پوران فرد تصریح کرد: با توجه به شرایط نامناسب جوی در روز گذشته بالگردهای هلال احمر و اورژانس 12 پرواز بر فراز کوه دنا داشته‌اند.
وی بیان کرد: اولویت امروز نیروهای امدادی در پرواز، جست و جوی نقاطی است که دیروز انجام نشده بود.
وی با اشاره به اینکه روز گذشته نیروهای کوهنوردی و امدادی تا ارتفاع چهار هزار پایی، عملیات جست و جو را انجام دادند تصریح کرد: امروز شرایط جوی امکان عملیات در ارتفاعات بالاتر را افزایش خواهد داد.
پوران فرد افزود: با توجه به اینکه از امروز بعد از ظهر شرایط جوی ناپایدار بر جو استان حاکم خواهد شد باید از همه ظرفیت‌ها برای پیدا شدن لاشه هواپیما تا ظهر به نحو احسن استفاده کرد.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک ولی در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
جست‌وجو برای یافتن جانباختگان احتمالی این سانحه هوایی پس از سقوط هواپیما آغاز شد و در روز سوم همچنان ادامه دارد.
7531/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.