به گزارش ایرنا، فرید محبی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها در یاسوج گفت: با اجرای این طرح‌های اشتغال زا در بخش های دامداری، کشاورزی، صنعت و خدمات بیش از 84 خانوار زیر پوشش کمیته امداد توانمند شدند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین از ابتدای امسال تاکنون 2 هزار و 902 طرح اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان و در شهرها ومناطق مختلف اجرا شده است.
محبی میزان سرمایه گذاری برای این تعداد طرح اشتغالزایی را افزون بر 462 میلیارد و 700میلیون ریال ذکر کرد.
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار و 500 مددجوی زیر پوشش کمیته امداد این استان در قالب یک هزار و 800 خانوار با اجرای طرح های اشتغالزایی از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند.
وی یادآور شد: همچنین در سال جاری تاکنون یک هزار و 600 خانواده نیازمند پشت نوبت به جمع خانواده های زیرپوشش این نهاد حمایتی پیوسته است.
وی افزود: یکی از اهداف اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی مددجویان زیر پوشش از طریق ایجاد طرح های اشتغالزا و خروج تدریجی آنها از چرخه حمایتی است.
وی ادامه داد: پالایش افراد و خانوارهای مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه وبویراحمد بر اساس ملاک هایی شامل ایجاد اشتغال، ازدواج، بازگشت سرپرست زندانی یا سرباز، خانه دار شدن با دریافت تسهیلات مسکن و بهبود سرپرست بیمار خانوار انجام و خانوارهای پشت نوبت جایگزین آنها می‌ شوند.
32 هزار خانوار با جمعیتی افزون بر 82 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.
خبرنگار: حمید جهان**انتشار: علیزاده
3016/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.