پیام اکبری روز شنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره اینکه کهگیلویه و بویراحمد با 320 هزار نفر جامعه هدف تنها یک بیمارستان تأمین اجتماعی در مرکز استان دارد افزود: توسعه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج، تأمین نیروی انسانی متخصص و ایجاد یک بیمارستان 32 تختی در شهرستان گچساران از نیازهای ضروری تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد است.
وی تصریح کرد: به دلیل نیاز بیمه شدگان ناچار به افزودن تعداد تخت‌ها به‌ویژه در بخش اورژانس و زایمان از هشت تخت به 12 تخت شده‌ایم، اما چون نیروهای انسانی افزایش نیافته است خدمات رسانی به‌کندی انجام می‌شود.
مدیریت درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان گچساران از نظر سطح بندی جمعیتی شرایط احداث یک بیمارستان 32 تختخوابی را دارد از مسئولان انتظار می‌رود برای ساخت این مرکز از محل اعتبارات سه درصد نفت تلاش کنند.
اکبری با یادآوری اینکه بسیاری از تجهیزات بیمارستان شهدای گمنام یاسوج به دلیل نبود متخصص بدون استفاده است، از مسئولان علوم پزشکی خواست برای تأمین نیروی انسانی تأمین اجتماعی را یاری کنند.
وی عنوان کرد: افزوده شدن زمین چهار هزار متری به فضای بیمارستان شهدای گمنام یکی از برنامه‌های تأمین اجتماعی برای خدمات رسانی بهتر است که در دست پیگیری است.
اکبری بیان کرد: ساخت پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی گچساران در فضایی به مساحت چهار هزار و 300 متر هم اکنون در دست اجراست که براساس برنامه ریزی در سال 1398 بهره برداری خواهد شد.
وی اجرای طرح هتلینگ بیمارستان شهدای گمنام یاسوج با 52 میلیارد ریال هم اکنون در حال اجراست.
هتلینگ بیمارستان‌ها یعنی بهبود فضای فیزیکی مراکز درمانی نزدیک به استاندارد هتل‌های سه ستاره است.
اکبری از برنامه ریزی برای افتتاح بخش‌های آی سی یو و نوزادان بیمارستان شهدای گمنام یاسوج در تیر ماه سال 1397 خبر داد.
حدود 43 درصد از جمعیت 713 هزارنفری کهگیلویه و بویراحمد از خدمات درمانی تأمین اجتماعی برخوردارند.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.