معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ‌زنی 358 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر 227 میلیارد تومان در دهه فجر امسال در مناطق مختلف این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،" عزیز فیلی" در برنامه نگاه روز شبکه استانی دنا گفت: ۱۷۰ پروژه از این تعداد پروژه‌ها در حوزه اقتصادی و ۱۸۸ پروژه عمرانی است.

وی با اشاره به پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی دهه فجر امسال در کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: این پروژه ها در بخش های بهداشت، درمان، عمران روستایی، کشاورزی، صنعت و معدن، انرژی و آب است.

فیلی در بخش دیگری از سخنان خود به هدف گذاری های لازم برای عملیاتی شدن پروژه اتصال یاسوج به آزاد راه شیراز - اصفهان هم اشاره و خاطرنشان کرد:‌ پروژه های آزادراهی با تکیه بر توان بخش دولتی و تامین اعتبار ۷۰ درصد خصوصی و ۳۰ درصد دولتی محقق می شوند که برنامه ریزی و مطالعات برای تحقق اتصال یاسوج به آزادراه شیراز اصفهان انجام شده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام استان در سال ۹۷ مورد تاکید است، یادآورشد: باید از تمامی ظرفیت های قانونی برای تحقق توسعه استان به نحو مطلوب استفاده شود.

فیلی، توسعه راه های استان را ضروری دانست و گفت: توسعه و تکمیل جاده های ارتباطی منتهی به مرکز استان نیز عملیاتی خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بهبود وضعیت مبلمان شهری در مناطق مختلف این استان را از مهمترین نیازهای شهرهای استان دانست و گفت: جانمایی مناسب، بهبود مبلمان و منظر شهری در شهرهای استان ضرورت دارد.

فیلی افزود: شهرداری ها و شوراهای شهرهای مختلف استان نگاه صحیح و کارشناسی شده برای تحقق نیازهای این بخش را داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.