به گزارش ایرنا، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در دیداری مهم روز پنجشنبه 12 بهمن میزبان تیم سردار بوکان از هفته بیستم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.
این دیدار که قرار بود ساعت 14 روز سه شنبه دهم بهمن در استادیوم شهدای نفت شهر دوگنبدان برگزار شود به دلیل بدی شرایط آب و هوایی بوکان برای خروج از شهر به تقاضای تیم مهمان لغو شده بود.
بازی تیم های نفت و گاز گچساران و سردار بوکان به دلیل اینکه هر 2 تیم برای ماندن در جمع مدعیان و راه‌یابی به لیگ دسته اول کشور نیاز به پیروزی در این دیدار دارند از اهمیت خاصی برخوردار است.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تاکنون با 16 بازی، 9 برد، پنج تساوی و قبول 2 شکست 32 امتیاز کسب کرده است و در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد.
نفت و گاز گچساران در این فصل 21 گل وارد دروازه حریفان کرده و 9 گل نیز دریافت کرده است.
تیم سردار بوکان با 31 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی گروه (ب) لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های سردار بوکان، شهرداری ارومیه، استقلال اهواز، شاهین ماهشهر، استقلال جنوب نفت، شهدای بابلسر، کاسپین قزوین، شهرداری کاشان، پرسپولیس مشهد، شهرداری بندرعباس و صنایع طلایی سمنان رقابت می‌کند.
** لیگ برتر هندبال بانوان

نفت و گاز گچساران در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان میزبان تیم شهید چمران لارستان است.
نفت و گاز گچساران که هم اکنون صدرنشین لیگ برتر هندبال بانوان است تلاش می کند با پیروزی در این بازی حساس قهرمان این رقابت ها شود.
این بازی ساعت 10 بامداد روز جمعه 13 بهمن در مجموعه ورزشی پدخندق شهر دوگنبدان برگزار خواهد شد.
این تیم در رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان 9 پیروزی و یک شکست کسب کرده است.
تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران هم اکنون با 18 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر هندبال قرار دارد.نفت و گاز گچساران در مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور 286 گل وارد دروازه حریفان کرده و 185 گل نیز دریافت کرده است.
این تیم از سال 1385 سابقه حضور در لیگ‌های برتر و دسته اول کشور را دارد.
قهرمانی در لیگ دسته اول ایران و چندین سال حضور در لیگ برتر هندبال کشور از افتخارات تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران است.
نفت و گاز گچساران در رقابت‌های لیگ برتر، امسال با تیم‌های تأسیسات دریایی تهران، هیات هندبال اصفهان، هیات هندبال شاهین شهر، هیات هندبال کردستان، شهید چمران لارستان و بهمن بهبهان بازی می‌کند.
شهید چمران لارستان نیز با 16 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر هندبال بانوان ایران قرار دارد.
**مسابقات سنگ نوردی
مسابقات سنگنوردی قهرمانی کهگیلویه و بویراحمد در رشته بولدرینگ بزرگداشت دهه مبارک فجر روز جمعه 13 بهمن ماه در شهر گچساران در دو بخش بانوان و مردان برگزار خواهد شد.
این مسابقات به منظور انتخاب نفرات برتر استان برای شرکت در رقابتهای قهرمانی کشور برگزار می شود و نفرات برتر دو بخش بانوان و آقایان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.
رقابتهای بانوان صبح روز جمعه 13 بهمن ماه از ساعت هفت و نیم و رقابتهای مردان عصر همان روز در سالن سنگ نوردی مجتمع ورزشی بشارت شهر دوگنبدان برگزار خواهد شد.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران 18 تیم در لیگ های کشوری دارد.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: علیزاده
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.