به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد روز سه شنبه در نوزدهمین همایش روسای کلانتری و پاسگاه‌های پلیس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، افزود: با ارزیابی‌های صورت گرفته نیروی انتظامی این استان در زمینه وقوع جرم نیز در رتبه ۳۱ کشور قرار دارد.
وی اظهار داشت: این استان در زمینه کشف و توقیف محموله‌های مواد مخدر نیز در جایگاه مناسبی قرار دارد.
کهگیلویه و بویراحمد در چند سال اخیر به یکی از محورهای حمل و توزیع مواد مخدر از جنوب و شرق به مناطق مرکزی و غرب کشور تبدیل شده است.
بر اساس آمار نیروی انتظامی، چهار هزار و 416 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال 95 در استان کشف شد.
از سه تن و 900 کیلو گرم مواد مخدر کشف شده در این مدت حدود سه تن و 350 کیلو گرم تریاک و مابقی از دیگر انواع مواد مخدر بوده‌اند.
همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون 270 دستگاه خودروی حامل مواد مخدر توقیف شده که نسبت به مشابه سال گذشته یک درصد رشد داشته است.
وی افزود: تلاش نیروی انتظامی در راستای ارتقاء هر چه بیشتر سطح رضایت عمومی از عملکرد این نیرو و گسترش امنیت پایدار در این استان است.
انصاری در ادامه، از جمله اهداف این همایش را ابلاغ تدابیر و راه کارها برای پیشگیری از وقوع جرم، افزایش رضایت مندی ارباب رجوع، رشد سازمان و نقش پلیس در ایجاد نظم و امنیت و رفع مشکلات انتظامی ذکر کرد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: قدمت برخی از فضاهای فیزیکی ساختمان‌های نیروی انتظامی بالای ۴۷ سال است.
سردار انصاری گفت: نبود نیروی کافی و خودروی مناسب در حین انجام مأموریت از دیگر کاستی‌های نیروی انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد است.
همایش سالانه رؤسای کوپ های (روسای کلانتری و پاسگاه‌های پلیس) فرماندهی انتظامی ویژه کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس پلیس پیشگیری ناجا، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح و رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.
کهگیلویه و بویراحمد با یک درصد مساحت و یک درصد جمعیت ایران در جنوب غرب کشور قرار گرفته است.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشاردهنده: موسوی
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.