فرید محبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان کمک موردی ویژه به 2 هزار و 609 مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد و افراد نیازمند پرداخت شد.
وی افزود: درمان، جهیزیه و فرهنگی از جمله سرفصل‌های پرداخت این میزان کمک موردی ویژه بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کمیته امداد این استان علاوه بر ارائه خدمات مستمر به مددجویان زیر پوشش به صورت موردی نیز به آنان کمک می‌کند.
محبی عنوان کرد: این کمک‌ها در سرفصل‌های درمان، اشتغال، فرهنگی، جهیزیه و تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی است.
وی ابراز داشت: ابتدای امسال تاکنون پنج هزار و 49 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی با نرخ سود چهار درصد و به مبلغ 151 میلیارد و 810 میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شد.
محبی گفت: پرداخت این تسهیلات سبب توانمندی اقتصادی خانوارهای مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد و خروج تدریجی آنان از چرخه حمایت می‌شود.
وی اظهار داشت: تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی برای رفع ضرورت‌های زندگی از قبیل هزینه‌های درمان، ازدواج، تحصیل، تعمیر و خرید مسکن و بدهکاری‌های مالی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می‌شود.
29 هزار و 719 خانوار با جمعیتی افزون بر 70 هزار نفر مستمری بگیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند و به سه هزار و 600 خانوار با جمعیت 12 هزار و 600 نیز خدمات تک یا چند موردی در طول سال ارائه می‌شود.
75 درصد افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد روستایی، 23 درصد شهری و 2 درصد نیز عشایر است.
شهرستان لنده با 21 درصد و گچساران نیز با سه درصد به ترتیب بیشترین و کمترین افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در کهگیلویه و بویراحمد را به خود اختصاص داده‌اند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.