علی شیر زهرایی روز چهار شنبه در دوره آموزشی راهبران آموزشی و تربیتی شهرستان ها ی 13 گانه استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران افزود: به منظور کیفیت بخشی به کلاس های چندپایه و نظارت مناسب در این زمینه، راهبران آموزشی در این استان ،امسال هشت درصد افزایش یافته است.
وی بیان کرد: سال گذشته برای پوشش کلاس های چند پایه روستایی از105راهبر در سطح این استان استفاده شد و امسال به منظور کیفیت بخشی و نظارت مناسب راهبران آموزشی به 113 نفر افزایش یافت.
زهرایی ابراز کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای 2 هزار کلاس درس چند پایه است که پوشش و حمایت این کلاس ها به عهده راهبران آموزشی است.
وی تصریح کرد: استقرار راهبران آموزشی یکی از اقدامات موثر و ماندگار آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت برنامه های آموزشی و پرورشی است.
زهرایی از راهبران آموزشی و تربیتی خواست در کنار پرداختن به مسائل آموزشی، موضوع تربیت و پرورش دانش آموزان را با جدیت پیگیری کرده و با حضور در مدارس به مسائل تربیت، بهداشت و ایمنی مدارس نیز توجه ویژه ای داشته باشند.
وی گفت: راهبری و نظارت بر مدارس ابتدایی روستاها نقشی مهم در بهبود کیفیت فرایند آموزشی و تربیتی دارد.
زهرایی با اشاره به تشکیل راهبران آموزشی در مناطق روستایی گفت: ارتقای کیفی امورآموزشی و پرورشی در روستاها، ارتقای مهارت حرفه ای معلمان آموزش ابتدایی، کاهش فاصله سطح علمی دانش آموزان روستایی نسبت به منطقه از مهمترین هدفهای راهبری آموزشی در استان است.
بیش از یکهزارو 696 مدرسه ابتدایی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
افزون بر 149 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده:علیزاده
/1662/2082
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.