داوود راهزادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وصول این مطالبات سبب سرعت بخشی به طرح های در حال اجرای شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، تأمین برق پایدار و جلوگیری از نوسانات برق در مناطق مختلف استان می شود.
وی افزود: میزان مطالبات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از مشترکان در بخش عمومی 352 میلیارد ریال است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یاسوج با 130 میلیارد ریال و دهدشت با 33 میلیارد ریال به ترتیب در مکان های اول و دوم میزان بدهی برق در بخش عمومی قرار دارند.
راهزادی عنوان کرد: مشترکان بخش خانگی با 178 میلیارد و 500 میلیون ریال پس از تعرفه عمومی بیشترین بدهی به شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد را دارند.
وی ابراز داشت: یاسوج با 66 میلیارد و 500 میلیون ریال و دوگنبدان با 28 میلیارد و 500 میلیون ریال به ترتیب رتبه های اول و دوم میزان بدهی برق در بخش خانگی را به خود اختصاص داده اند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: سومین مشترکان بدهکار این استان مربوط به بخش سایر مصارف است.
راهزادی اظهار داشت: مشترکان بخش سایر مصارف در کهگیلویه و بویراحمد 175 میلیارد و 800 میلیون ریال به شرکت توزیع نیروی برق استان بدهکار هستند.
وی افزود: یاسوج با 73 میلیارد ریال و دوگنبدان با 46 میلیارد و 500 میلیون ریال به ترتیب دارای مقام های اول و دوم میزان بدهی برق در بخش سایر مصارف در کهگیلویه و بویراحمد هستند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: میزان بدهی مشترکان این استان در بخش صنعتی 118 میلیارد و 100 میلیون ریال است.
راهزادی عنوان کرد: دوگنبدان با 48 میلیارد و 500 میلیون ریال و یاسوج با 34 میلیارد و 400 میلیون ریال به ترتیب عناوین اول و دوم میزان بدهی برق در بخش صنعتی را دارند.
وی ابراز داشت: میزان بدهی مشترکان شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در بخش کشاورزی 45 میلیارد و 200 میلیون ریال است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوگنبدان با 14 میلیارد و 400 میلیون ریال و یاسوج با 10 میلیارد و 200 میلیون ریال به ترتیب دارای رتبه اول و دوم میزان بدهی برق در بخش کشاورزی هستند.
راهزادی اظهار داشت: بیشترین میزان بدهی به شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد مربوط به بخش عمومی با 40 درصد و کمترین آن نیز مربوط به بخش کشاورزی با پنج درصد از کل مطالبات است.
وی افزود: میزان بدهی برق در بخش های خانگی، سایر مصارف و صنعتی از کل مطالبات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد نیز به ترتیب 21، 20 و 14 درصد است.
کهگیلویه و بویراحمد 241 هزار و 636 مشترک برق در بخش های خانگی، سایر مصارف، عمومی، کشاورزی و صنعتی دارد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.