داود راهزادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حوزه مدیریت مصرف این شرکت هرساله با مشترکین تعرفه های کشاورزی (پمپاژهای آب شرب وکشاورزی)، دیماندی های غیرصنعتی ( تجاری و اداری) و دیماندی های صنعتی (صنایع) در این استان قرار داد منعقد می کند.
وی افزود: براساس قرارداد اگر مشترکین در زمان پیک بار برق تابستانه اقدام به صرفه جویی کنند پاداش به آنان تعلق می گیرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از مجموع یک هزار و 389 قرارداد منعقد شده سال جاری با تعرفه های مختلف، 645 اشتراک به مفاد قراردادها پایبند بودند.
‌راهزادی عنوان کرد: از مجموع 645 اشتراک عنوان شده 616 اشتراک تعرفه کشاورزی، 28 تعرفه صنعتی و یک تعرفه دیزل ژنراتور شرکت نفت گچساران بوده که معادل 46 درصد مشترکین انعقادکننده قرارداد پیک برق تابستان امسال بوده است.
وی با اشاره به استقبال مشترکین تعرفه های کشاورزی و صنعتی امسال در کاهش مصرف برق نسبت به سال گذشته، تأکید کرد: در سال گذشته یک میلیارد و 310 میلیون ریال پاداش به مشترکین برق با تعرفه های عنوان شده پرداخت شد.
راهزادی گفت که پاداش مشترکین کم مصرف با تعرفه های کشاورزی و صنعتی بزودی پرداخت می شود.
از مجموع 241 هزار و 636 اشتراک برق موجود در کهگیلویه و بویراحمد، سه هزار و 986 اشتراک مربوط به تعرفه های کشاورزی و صنعتی بوده که از این تعداد 2 هزار و 727 اشتراک کشاورزی و یک هزار و 260 اشتراک صنعتی است.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشاردهنده: علیزاده
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.