سید محمدتقی علوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این المپیاد به همت اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد و با مشارکت اداره‌های ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیأت های همگانی، روستایی عشایری و پزشکی ورزشی استان برگزار می‌شود.
وی افزود: در هر کدام از روزهای دهه فجر سال جاری مراکز یکی از شهرستان‌های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد میزبان این المپیاد است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این المپیاد را ارتقای سطح سلامت قشرهای مختلف مردم، ایجاد شور، نشاط و شادابی بین آنان، توسعه ورزش همگانی، هماهنگ کردن فعالیت‌های تربیت بدنی و تفریحات سالم و تعمیم روزافزون ورزش در شهرها، روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته استان اعلام کرد.
علوی بیان کرد: رشته‌های ورزشی این المپیاد شامل طناب زنی، دارت، شوت بسکتبال، روپایی، طناب کشی، والیبال سه نفره، دارپلان و پنالتی هدفمند است.
وی عنوان کرد: اولویت برگزاری این المپیاد در رشته‌های همگانی و روستایی عشایری خواهد بود.
علوی ابراز داشت: آیین اختتامیه این المپیاد با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
بویراحمد به مرکزیت یاسوج، دنا به مرکزیت سی سخت، گچساران به مرکزیت دوگنبدان، باشت به مرکزیت باشت، کهگیلویه به مرکزیت دهدشت، چرام به مرکزیت چرام، بهمئی به مرکزیت لیکک و لنده به مرکزیت لنده شهرستان‌های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد هستند.
حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته‌های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.