علی داوودی مهر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بدون اشاره به موضوع پژوهش این 2 پرسنل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: احسانی حائز رتبه دوم شد و بدیسار نیز مقام سوم را به دست آورد.
وی افزود: انتخاب این 2 نفر بر اساس بررسی و امتیازدهی کارگروه ویژه پژوهش شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران بوده است.
داوودی مهر بیان کرد: این 2 نفر از بین 53 پرسنل پژوهشگر بخش آب از شرکت های آب منطقه ای سراسر کشور توانستند عناوین دوم و سوم را کسب کنند.
وی عنوان کرد: احسانی معاون طرح توسعه شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و بدیسار نیز مسئول حراست این شرکت است.
پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد در پاییز سال جاری راه اندازی شد و آماده کمک به پژوهشگران و نخبگان استان برای تبدیل دستاوردهای علمی و پژوهشی آنان به ثروت و تجاری سازی است.
تأسیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد در سال 1385 در سفر رئیس جمهوری و اعضای هیأت دولت نهم به کهگیلویه و بویراحمد به تصویب رسید اما به دلیل واگذار نشدن زمین از طرف دولت موفق به دریافت موافقت نامه اصولی نشد.
به همت مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای سال جاری و پس از تهیه و ایجاد بخش مهمی از زیرساخت‌ ها و دفاع از طرح توجیهی پارک علم و فناوری این استان در شورای گسترش آموزش عالی موافقت نامه اصولی این پارک مصوب شد.
پارک علم و فناوری مجموعه ای هدفمند است که منظور از ایجاد و راه اندازی آن تبدیل دستاوردهای علمی و پژوهشی نخبگان و محققان به ثروت و تجاری سازی است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.