مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از رشد 3.5 درصدی مصرف برق در این استان در 9 ماهه امسال خبرداد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد،"مهندس داود راهزادی" در نشستی با معاونت مشترکین این شرکت در یاسوج گفت: میزان مصرف برق در سالجاری یک میلیون و 384 هزار و 145 مگاوات ساعت بوده که این میزان در مدت مشابه سال قبل یک میلیون و 337 هزار و 92 مگاوات ساعت بوده است.

وی مهمترین دلیل رشد مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را تغییر در الگوی مصرف مشترکین عنوان و اظهار داشت: بیشترین مصرف برق در 9 ماهه اول امسال مربوط به شهرستان گچساران با 583 هزار و 366 مگاوات ساعت بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از رشد مصرف 3.5 درصدی برق این استان حدود 1.5 درصد آن مربوط به شهرستان گچساران است.

راهزادی، کمترین میزان مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را مربوط به شهرستان لنده ذکر و خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق در این شهرستان طی 9 ماهه اول امسال 37 هزار و 103 مگاوات ساعت معادل 9 صدم درصد از مجموع رشد مصرف برق استان است.

وی گفت:‌ 241 هزار و 636 اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد 202 هزار و 649 اشتراک آن معادل 83 درصد خانگی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.