هادی زارع پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از 10 تا 12 دی سال جاری به پردیس کوثر دانشگاه فرهنگیان استان مراجعه کنند.
وی افزود: افراد شرکت کننده در مرحله قبل مصاحبه دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد (شهریور سال جاری) از امروز /یکشنبه/ برای تکمیل فرم پذیرش به مرکز مجری مصاحبه به نشانی یاسوج، میدان شهید فهمیده، پردیس کوثر دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: افرادی که در مرحله قبل (شهریور سال جاری) مصاحبه نداده‌اند نیز 12 دی سال جاری برای انجام مراحل مصاحبه با همراه داشتن مدارک لازم به پردیس کوثر دانشگاه فرهنگیان استان مراجعه کنند.
زارع پور عنوان کرد: این مدارک شامل اصل شناسنامه و کارت ملی، کپی تمامی صفحات شناسنامه، اصل مدرک پیش دانشگاهی و کپی آن، اصل کارنامه سه ساله مقطع متوسطه دوم و کپی آن، پرینت قبولی در دانشگاه و سه قطعه عکس سه در چهار تمام رخ است.
هم اینک یک هزار و 600 دانشجوی پسر و دختر در 2 بخش کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و در 6 رشته در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می‌کنند.
افزون بر 152 هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در 2 هزار و 844 مدرسه کهگیلویه و بویراحمد در حال تحصیل هستند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.