به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: حرکت حماسی قشرهای مختلف ملت ایران در این روز علاوه بر آنکه سبب خنثی کردن توطئه‌های شوم دشمنان شد اعلام حمایت از نظام، انقلاب و رهبری و ابراز تنفر از استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا نیز بود.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار 2 روز قبل با جمعی از مسئولان و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور در آستانه حماسه 9 دی سخنان راهگشایی ایراد فرمودند.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: یکی از مطالب مهم معظم له آن بود که انقلاب دارای سه ماهیت و جوهره اصلی شامل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است که از عوامل اصلی حفظ انقلاب محسوب می شوند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی در ادامه عنوان کرد: برخی از کشورهای اسلامی با برگزاری تظاهرات پاسخ دندان‌شکنی به تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی دادند.
وی ابراز داشت: ملت های مسلمان با چنین اقدامی اعلام کردند که هرگز در برابر این تصمیم نابخردانه و غیرمنطقی دولت آمریکا تسلیم نخواهند شد.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با تسلیت 10 ربیع‌الثانی سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س)، گفت: این بانوی بزرگوار جایگاه والایی داشته و زیارت قبر ایشان در شهر قم نیز دارای آثار و برکات متعددی است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.