سید محمدتقی علوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت ها 27 و 28 آذر سال جاری در شهر بیجار استان کردستان و با حضور استان های گیلان، مرکزی، اصفهان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، البرز، گلستان، کردستان، آذربایجان شرقی و چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
وی افزود: تیم کشتی فرنگی نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در بخش تیمی این رقابت ها در دور نخست با نتیجه هفت بر سه مغلوب تیم کرمانشاه شد، در دور دوم استراحت داشت، در دور سوم با نتیجه هشت بر 2 تیم چهارمحال و بختیاری را از پیش رو برداشت، در دور چهارم تیم گلستان را با حساب 6 بر پنج مغلوب کرد و در دور پنجم نیز با نتیجه 5 بر چهار مقابل تیم گیلان شکست خورد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تیم کشتی فرنگی نوجوانان این استان برای کسب مقام پنجمی و ششمی مقابل تیم البرز قرار گرفت.
علوی عنوان کرد: تیم کهگیلویه و بویراحمد توانست با حساب پنج بر چهار تیم البرز را شکست داده و به مقام پنجم این رقابت ها دست یابد.
وی ابراز داشت: در بخش انفرادی این رقابت ها نیز حمیدرضا دادوند در وزن 60 کیلوگرم نایب قهرمان شد و علیرضا دادوند در وزن 55 کیلوگرم و سید امیرحسین حسینی در وزن 65 کیلوگرم عنوان سوم را کسب کردند.
حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: علیزاده
/1662/7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.