به گزارش ایرنا، علی خوان پایه روز چهارشنبه در نشست گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری در یاسوج، اظهار داشت: نصب دوربین ثبت تخلف در جاده های ارتباطی این استان با افزایش 19 درصدی از چهار دستگاه در سال 1395 به 21 دستگاه در سال جاری رسید.
وی افزود: خط کشی جاده ها، بازگشایی جاده‌ها،رفع بسیاری از نقاط حادثه خیز جاده های استان و تأمین روشنایی جاده ها در سال جاری در راستای ارتقای کیفی و کمی زیر ساخت های جاده ای استان بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در عرصه‌ خدمت رسانی در ارزیابی‌های وزارت راه و شهر سازی مقام اول در بین ادارات کل راهداری و حمل و نقل استان‌های کشور را به خود اختصاص داده است.
وی عنوان کرد: این اداره کل در شاخص های عمومی واختصاصی دربین دستگاه های استانی نیز رتبه اول را درجشنواره شهید رجایی کسب کرده است.
یکم دی ماه مصادف با آغاز فصل زمستان به دلیل اهمیت وظایف و خدمات ارائه شده توسط راهداران در سطح محورهای ارتباطی کشور به عنوان روز راهدار نامگذاری شده است.
افزون بر 6 هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل بزرگراه، اصلی، فرعی و روستایی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
از این میزان محور ارتباطی 120 کیلومتر بزرگراه، 986 کیلومتر راه اصلی، یک هزار و 998 کیلومتر راه فرعی و بیشتر از چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.
استان کهگیلویه و بویراحمد با یک درصد جمعیت و وسعت ایران، حدود 700 هزار نفر جمعیت دارد.
این استان در منطقه‌ای سخت گذر و کوهستانی در جنوب غربی ایران واقع شده است.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشاردهنده: علیزاده
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.