محمدشریف اسلامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسئولان دفتر مطالعات و فرهنگ پایداری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اهتمام ویژه ای برای گردآوری خاطرات رزمندگان و فرماندهان استان در دوران دفاع مقدس دارند و یکی از اولویت های اصلی آنان است.
وی افزود: گرچه این دفتر در حدود چهار سال اخیر آغاز به کار کرده اما تاکنون کتاب های ارزشمندی از خاطرات رزمندگان و فرماندهان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس چاپ و تولید شده است.
حوزه هنری پیشتر 6عنوان کتاب با موضوع دفاع دفاع مقدس چاپ کرده است .
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: «پایی که جا ماند»، «مقاومت خندقیان» و «فتاح» از جمله این کتابهاست.
اسلامی عنوان کرد: چاپ این سه کتاب سبب بالا رفتن توقعات عمومی از دفتر مطالعات و فرهنگ پایداری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد شده است.
وی ابراز داشت: هم اینک انتظار عمومی از حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد چاپ آثار فاخرتر و ماندگارتر در تمامی زمینه ها از جمله خاطرات دوران دفاع مقدس است.
اسلامی گفت: برگزاری نشست های خاطره گویی دوران دفاع مقدس نیز جزء برنامه های مهم دفتر مطالعات و فرهنگ پایداری حوزه هنری است.
وی اظهار داشت: چهار سال اخیر 39 نشست خاطره گویی دوران دفاع مقدس در مناسبت های مختلف به همت این دفتر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار و با استقبال چشمگیر قشرهای مختلف مردم استان نیز مواجه شده است.
کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 880 شهید، افزون بر 9 هزار جانباز و 317 آزاده تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.