به گزارش ایرنا، سردار خلیل موحد روز یکشنبه در تجمع بزرگ بسیجیان گچساران، با بیان اینکه امروزه با حرکت بسیج در منطقه امنیت پایدار ایجاد شده است، افزود: با رهبری فرمانده کل قوا نیروهای سپاه قدس پیشروی داعش را با یک حرکت بسیجی متوقف کردند.
وی ادامه داد: امروز بسیجیان با تشکیل حلقه در لبنان و سوریه و دیگر کشورهای اسلامی موجب نابودی داعش شده اند.
موحد بیان کرد: سپاه پاسداران مظهر جهاد، ایثار، فداکاری و تمام فضائل انسانی و اسلامی ملت بزرگ ایران است.
وی گفت: بسیج در راستای خدمت به دین خدا و ارزش های اسلامی تاکنون گام های مهمی برداشته و همین ویژگی باعث ماندگاری این حرکت شده است.
موحد با اشاره به تحولات جهان اسلام گفت: امروز دشمنان اسلام با توطئه های گوناگون به دنبال تسلط بر این ممالک هستند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک پشتوانه محکم به دنبال خنثی کردن این دسیسه هاست.
موحد ابراز کرد: امروزه بسیج به یک نیروی قدرتمند مردمی در خط مقدم مقابله با خطرها تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال تضعیف این فرهنگ ارزشی بسیج هستند گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش های دینی یکی از مهمترین آرمان های بسیج بوده و این نیرو با تمام توان خود از این آرمان ارزشمند دفاع می کند.
وی با بیان اینکه بسیج دارای روحیه جهادی است و هرجا انقلاب و اسلام به خدمات این نیرو نیاز داشته، وارد عرصه شده است ،
اظهار کرد: بسیج در تمام عرصه ها ازجمله حل مشکلات مردم، کمک کار دولت بوده و خدمات رسانی های آن بر هیچکس پوشیده نبوده و نیست.
در این آیین جمع زیادی از بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج، مسئولان دستگاه های اجرایی، فرمانده هان نظامی و انتظامی، روحانیون، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم بویژه دانشجویان و دانش آموزان بسیجی حضور داشتند.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده: علیزاده
2082/1821
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.