به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: نهال شجره خبیثه داعش توسط آمریکا و در زمان «باراک اوباما» رئیس جمهوری این کشور بوجود آمد و جنایت های غیرانسانی متعددی نیز در کشورهای اسلامی از جمله عراق و سوریه مرتکب شدند.
وی افزود: سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس پس از نابودی و ریشه کنی داعش نامه تبریک به رهبر معظم انقلاب نوشتند و معظم له نیز از وی تقدیر کردند.
امام جمعه یاسوج با گرامیداشت هفته بسیج، بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، بسیج مظهر عظمت ملت ایران و نیروی کارآمد درونی کشور است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به اینکه هر چه قدر در مورد اهمیت و جایگاه والای بسیج مطلب بیان شود بازهم ناکافی است، عنوان کرد: بسیجیان انسان های به خدا پیوسته هستند که هدف آنان خدمت به دین مبین اسلام، قرآن کریم و ایران اسلامی بوده و در تمامی میادین نیز حضور فعال دارند.
وی ابراز داشت: زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان سال جاری غرب کشور تلفات چشمگیر جانی و مالی داشت اما ملت ایران، مسئولان اجرایی و نهادهای دولتی در زمینه کمک به مردم مناطق زلزله زده از هیچ تلاشی دریغ نکرده و حماسه آفریدند.
امام جمعه یاسوج گفت: سفر رهبر معظم انقلاب به این مناطق مرهمی بر آلام افراد آسیب دیده بود و در بهبود روحیه آنان نیز اثر مثبتی داشت.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: ارسال 51 کامیون کمک های مردم کهگیلویه و بویراحمد به مناطق زلزله زده غرب کشور بیانگر غیرت و حس نوعدوستی آنان است.
وی با تسلیت هشتم ربیع الاول سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع)، افزود: 9 ربیع الاول مصادف با هفت آذر سال جاری نیز سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (ع) به عنوان عدالت گستر جهان و نابودکننده طاغوتیان است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.