سرپرست معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شهروندان می توانند برای نویت دهی کلینیک ها با شماره تلفن 25015031_021 که به صورت 30 خط تلفن همزمان است، تماس بگیرند و اقدام به نوبت دهی کنند.
غلامعباس سبز روزچهارشنبه به ایرنا اظهار داشت: این سامانه پذیرش 24 ساعته و به صورت شبانه روزی آماده نوبت دهی است.
وی تصریح کرد: همچنین شهروندان می توانند برای دریافت نوبت اینترنتی با مراجعه به سایت www.cmofateh.yums.ac.ir نوبت پزشک مورد نظر خود را رزرو کنند.
مراجعین تا ساعت 11همان روز فرصت دارند با حضور در کلینیک مربوطه، نوبت خود را قطعی کنند.
سبز افزود: روزانه حدود پنج هزار نفر از دریافت کنندگان خدمات درمانی به درمانگاه های تخصصی کلینیک شهید مفتح یاسوج مراجعه می کنند که با توجه به حجم بالای مراجعه کنندگان تعداد قابل توجهی از بیماران برای دریافت نوبت در ساعات اولیه صبح مجبور به حضور در صف های طولانی هستند.
وی بیان کرد: با طراحی و اجرای این فرآیند زمان کمتری برای دریافت نوبت صرف شده و می تواند رضایتمندی هر چه بیشتر مراجعه کنندگان را به همراه داشته باشد.
این سامانه با هدف رفاه حال بیماران، خدمات رسانی مطلوبتر به مراجعان درمانگاه های تخصصی، کاهش اتلاف وقت و ایجاد نظم در نوبت دهی راه اندازی شده است.
چند روزقبل استاندار کهگیلویه و بویراحمد بصورت سرزده از کلنیک تخصصی شهید مفتح یاسوج بازدید کرد ونخوت خدمات رسانی به مراجعه کنندگان ابراز نارضایتی کرد.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشاردهنده: علیزاده
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
53 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.