به گزارش ایرنا هوشنگ صیدالی روز دوشنبه در نمایشگاه دستاوردهای صنعت نفت در دانشگاه آزاد گچساران افزود: هم اکنون بیش از 60 قطعه از سازندگان داخلی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
وی گفت: در همه مراحل ساخت کالاها، کیفیت تولید به وسیله کارشناسان و متخصصان این شرکت مورد ارزیابی و تأیید قرار می‌گیرد.
صیدالی تصریح کرد: این شرکت در ساخت لایبرینت سیل، اورفیس پلیت، توربین‌های ورکسپور، کلارک، سولار، رستون، رولزرویس شامل نشت بندهای تفلونی، بوش و چرخ دنده‌ها، صفحه کاهنده فشار، رلیف ولو، تعمیر تنوره آتش جوش آورگلیکول واحد تقویت گاز فشارضعیف یک، تعمیر و تنظیم انواع شیر آلات، تجهیز مینی بوس بحران و ساخت استرینر (صافی) برای پمپ 30 هزار بشکه به خودکفایی رسیده است.
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران نیز گفت: در این نمایشگاه 20 دستاورد از این مرکز علمی در زمینه‌های تولید مواد نانو، غشاهای صنعتی و حسگرهای الکترو شیمیایی به نمایش گذاشته شده است.
سیدجواد حسینی اظهار کرد: این نمایشگاه در چهار غرفه با حضور دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران، دانشگاه نفت و گاز، شرکت بهره برداری نفت و گاز و آموزش و پرورش گچساران برپا شده است.
رئیس آموزش و پرورش گچساران گفت: 81 طرح دانش آموزان گچساران از مجموع طرح‌های منتخب جشنواره نوجوان خوارزمی و جابربن حیان نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.
ظهر الدین پورالحسینی گفت: در میان طرح‌های دانش آموزان گچساران 2 هواپیمای بدون سرنشین ارائه شده است.
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری شهرستان گچساران روز دوشنبه در آیینی با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولین استانی و شهرستانی در مرکز تحقیقات علوم و فناوری غشا دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران گشایش یافت.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده: سید ولی موسوی
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.