مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مخالف دفن زباله به شکل سنتی هستیم ، گفت : مسئولان شهرداری یاسوج باید مکانی را برای دپوی زباله ها فراهم کرده که به سلامت شهروندان و محیط زیست آسیب وارد نکند.

اسدالله هاشمی در گفت‌و گو با خبرنگار "ایلنا" از یاسوج با بیان اینکه پیگیر مسائل ویژه پسماند شهر یاسوج هستیم،تصریح کرد:در این باره شهردار شهر یاسوج را به محاکم قضایی معرفی کرده و به مبلغ 12میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

هاشمی ضمن اعتراض به این حکم صادره،خاطرنشان کرد:هدف ما ساماندهی وضعیت پسماند‌های شهر یاسوج بود نه جریمه نقدی .

مدیرکل حفاظت محیط زیست اظهار داشت:‌در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال که با حضو ریاست کل دادگستری استان ، مسئولان شهرداری و شورای شهر برگزار شد ، دغدغه ها و نگرانی خود را مطرح کرده و شهردار یاسوج تعهد داد که نسبت به وضعیت پسماند های شهر یاسوج اقدامات خاص و ویژه‌ای صورت گیرد.

هاشمی گفت:در این راستا برای نخستین بار بودجه‌ای حدود 1میلیارد و200 میلیون تومان برای ساماندهی محل "دوپشته دشت روم" یاسوج از طریق فرمانداری و وزارت کشور تخصیص داده شد.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست با بیان اینکه جدا از زباله‌های منازل مسکونی ، پسماندهای بیمارستانها هم در آنجا وجود دارد تصریح کرد:مکانی برای کارخانه بازیافت زباله کلنگ زنی شد.که در حال طی کردن استعلامات مربوطه برای دریافت مجوز از سوی دستگاهای نظارتی است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.