فرید محبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این 20 درصد از روش های مختلف شامل زکات و کمک افراد نیکوکار تأمین و پرداخت می شود.
وی افزود: 78 درصد اعتبارات و منابع مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویر احمد نیز دولتی است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تاکنون 26 هزار صندوق‌ صدقه بین مردم این استان توزیع ‌شده که از این تعداد 14 هزار صندوق فعال است.
محبی با تأکید بر لزوم ساماندهی صندوق‌ های صدقه در کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: 200 صندوق صدقه بزرگ در شهرستان های هشت گانه این استان شامل بویراحمد، دنا، گچساران، باشت، کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده وجود دارد.
وی ابراز داشت: این تعداد صندوق صدقه بزرگ با جانمایی مجدد، رنگ ‌آمیزی و نصب برچسب به زودی ساماندهی خواهند شد.
محبی گفت: اجرای طرح ساماندهی صندوق های صدقه در کهگیلویه و بویراحمد از سال گذشته آغاز شد و در سال جاری نیز با جدیت بیشتری پیگیری می‌ شود.
29 هزار و 719 خانوار با جمعیتی افزون بر 70 هزار نفر مستمری بگیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند و به سه هزار و 600 خانوار با جمعیت 12 هزار و 600 نیز خدمات تک یا چند موردی در طول سال ارائه می‌ شود.
75 درصد افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد روستایی، 23 درصد شهری و 2 درصد نیز عشایر است.
شهرستان لنده با 21 درصد و شهرستان گچساران نیز با سه درصد به ترتیب بیشترین و کمترین افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در کهگیلویه و بویراحمد را به خود اختصاص داده ‌اند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.