رئیس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد .

به گزارش ایلنا از یاسوج، سرهنگ قربانعلی حسن‌زاده ضمن اعلام این خبر گفت: خبرنگاران و اصحاب‌رسانه می‌توانند تا تاریخ 30 آبان‌ماه سال‌جاری گزارش، خبر، تیتر، عکس و یادداشت خود را به دبیرخانه جشنواره در سازمان بسیج رسانه استان ارسال کنند.

حسن زاده در تشریح این جشنواره افزود: این جشنواره به منظور نشان دادن نقش مهم و تاثیرگذار رسانه در آگاهی بخشی به گروه‌های مختلف مردم از اخبار و واقعیت‌های موجود در جامعه، برای دومین بار در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره رسانه در استان افزود: برگزاری چنین جشنواره‌هایی موجب شناسایی توانمندی خبرنگاران انقلابی در استان، افزایش تقویت گستره تفکر، شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه‌ای از نظر ارتباط با مخاطب، تقویت و امیدبخشی به جوانان در عرصه رسانه و توجه به مفاهیم جدید در خبرنگاری و خبرنویسی و همچنین مشارکت  اصحاب رسانه  در برنامه‌های بسیج است.

حسن زاده  ادامه داد: محور اصلی این جشنواره امربه معروف و نهی از منکر، شناخت راه‌های نفوذ دشمن و شیوه مقابله با آن، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی خصوصا دستاوردهای هسته‌ای، شناخت دشمن و اتکا به توان داخلی، بیداری اسلامی و مبارزه با تروریسم خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند تا تاریخ 30 آبانماه سالجاری گزارش، خبر، تیتر، عکس و یادداشت خود را به دبیرخانه جشنواره در سازمان بسیج رسانه استان به نشانی بلوار امام خمینی(ره) کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد ساختمان بسیج رسانه ارسال کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.