به گزارش ایرنا، پژمان نیک اقبالی روز شنبه در آیین معارفه شهردار جدید یاسوج اظهار داشت: میزان بودجه شهرداری های استان از مبلغ 530 میلیارد ریال در سال 92 به رقمی افزون بر یک هزار و930 میلیارد ریال افزایش یافت.
وی تصریح کرد: میزان بودجه شهرداری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد نیز از مبلغ 220 میلیارد ریال در سال 92 به رقمی افزون بر 930 میلیارد ریال در سال 96 رسید.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: سرانه فضای سبز در شهرداری های کهگیلویه وبویراحمد از 6.3 مترمربع به ازای هر نفر در سال 92 هم اینک به بالای 9 مترمربع رسیده است.
وی ابراز داشت: سرانه فضای سبز در یاسوج با 2 متر بالاتر از میانگین استان هم اینک 11 مترمربع است.
وی میانگین فضای سبز در کشور را هم اینک حدود 12 متر مربع ذکر کرد.
وی با اشاره به فرآیند انتخاب و انتصاب شهرداران در دولت تدبیر و امید گفت: 2 اولویت تخصص و همسو بودن با سیاست های دولت ملاک انتخاب و تایید وزارت کشور در این راستا بود.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شهر یاسوج به عنوان پیشانی استان نیازمند توسعه و تلاش مسئولانه و متعهدانه متولیان امر به ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر است.
غلام محمد زارعی افزود: ساختن وآبادانی شهر بدون نگاه تعاملی و ایجاد فضای همدلی، هم افزایی و هماهنگی بین بخشی ممکن نیست.
وی نگاه های قومیتی ، طایفه ای ،گروهی و جناحی و نگرش های جزیره ای را آفت کار اجرایی و مدیریت شهری دانست و گفت: شورای اسلامی شهر و شهردار یاسوج باید با پرهیز از این آسیب جدی تنها در اندیشه خدمت به مردم و شهروندان باشند.
در این آیین نستهن مقدم به عنوان شهردار جدید یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد معرفی و ازخدمات محمد علی جاوید شهردار سابق تجلیل شد.
یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد معروف به پایتخت طبیعت ایران ،افزون بر 130هزار نفر جمعیت دارد.
این شهر قدمتی کمتر از 50 سال دارد.
استان کهگیلویه و بویراحمد دارای 17 شهر است که 14 شهر آن دارای شورای پنج نفره و سه شهر آن نیز دارای شورای هفت نفره است.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 713 هزار نفر جمعیت دارد و میزان مشارکت این استان در انتخابات 29 اردیبهشت ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزون بر 72 درصد اعلام شد.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی** انتشار دهنده: مسعود علیزاده
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.