به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: به همین دلیل نیز آمریکا با روش‌های مختلف درصدد مقابله با ایران اسلامی و ضربه زدن به نظام و انقلاب است اما به لطف الهی تمامی نقشه‌های شوم این کشور جنایتکار یکی پس از دیگری بی نتیجه خواهد ماند.
وی افزود: آمریکا ایجاد کننده گروهک‌های تروریستی از جمله داعش بوده و به طور همه جانبه نیز از آنها حمایت می‌کند.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: آمریکا در حال حمایت تسلیحاتی و نظامی از عربستان سعودی برای کشتار مردم بی دفاع کشور اسلامی یمن است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با مسئولان برگزار کننده حج نکات مهم و راهگشایی بیان فرمودند.
وی ابراز داشت: مهم‌ترین نکات آن است که حج خنثی کننده تبلیغات منفی دشمنان بوده و شهید مدافع حرم محسن حججی نیز زبان گویای جوانان مجاهد و استکبارستیز ایران بود.
امام جمعه یاسوج گفت: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب این نکته مهم را به خوبی بدانند که جوانان امروز ایران همچون جوانان اوایل انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس آماده هرگونه رشادت و جانفشانی در راه دفاع از دین مبین اسلام، نظام و انقلاب هستند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به ورود پیکر 119 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس به کشور، اظهار داشت: باید علاوه بر ادامه دادن راه شهدا قدردان خون آنها نیز بود.
وی با اشاره به 15 مهر روز روستا و عشایر، افزود: عشایر و روستائیان 2 قشر مولد و وفادار به کشور، نظام و انقلاب هستند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.