تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تاکنون سه بازی در این فصل انجام داده که با یک برد، یک تساوی و یک باخت و چهار امتیاز در رده هفتم جدول 11 تیمی قرار دارد.
اسماعیل پناهپوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محرومیت تماشاگران بنا بر رأی کمیته انضباطی همچنان به قوت خود باقی است و لغو محرومیت فقط شامل محل بازی است.
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس کمیته انضباطی، رئیس کمیته استیناف، رئیس کمیته صیانت از سلامت لیگ فوتبال کشور و هیأت فوتبال استان و شهرستان ابراز امیدواری کرد با تدبیرهای مطلوب امنیتی، پشتیبانی صنعت نفت و ایجاد بسترهای فرهنگی در ورزشگاه‌ها از سوی کمیته فرهنگی باشگاه، شرایط مناسب‌تری برای پیشگیری از بروز چنین مسائلی فراهم شود.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به علت تخلف تماشاگر نماها در آخرین بازی‌های پلی آف لیگ دسته دوم سال قبل مقابل اروند خرمشهر با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور از پنج جلسه بازی خانگی محروم شده بود.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در بازی بعدی خود در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در روز سه شنبه چهارم مهر در سمنان به مصاف صنایع این شهر می‌رود و در بازی بعدی خود روز 13 مهر در دوگنبدان با پرسپولیس مشهد بازی خواهد کرد.
نفت و گاز گچساران در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های سردار بوکان، شهرداری ارومیه، استقلال اهواز، شاهین ماهشهر، استقلال جنوب نفت، شهدای بابلسر، کاسپین قزوین، شهرداری کاشان، پرسپولیس مشهد، شهرداری بندرعباس و هف سمنان بازی می‌کند.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.