سردار 'مهدی انصاری' روزشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تمامی عوامل این فرماندهی آماده تامین امنیت عمومی مورد نیاز برای برگزاری هر چه با شکوهتر آئین های عزاداری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و در مناطق مختلف شهری و روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی اظهار داشت: تمامی برنامه ریزی های لازم برای حضور شایسته پلیس در میان گروههای مختلف عزاداری حسینی و تامین امنیت و آسایش آنها با حفظ حرمت و قداست برنامه های سوگواری هیئت های حسینی در محافل عمومی و اختصاصی انجام پذیرفته است.
سردار انصاری گفت: به منظور پیشگیری از ناهنجاری های نامتعارف اجتماعی و فرهنگی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با نگاهی جامعه محورانه ضمن گسترش تعامل با نهادها و تشکلهای مردمی برون سازمانی از انجام اینگونه اعمال جلوگیری و طبق ضوابط با عاملان آن برخورد قانونی خواهد کرد.
انصاری با اشاره به اینکه حضور پلیس در ایام محرم و روزهای تاسوعا و عاشورا حسینی(ع) انتظامی و اجتماعی است و هیئتهای مذهبی باید به پلیس در هر چه بهتر برگزار شدن مراسم عزاداری کمک کنند ، گفت: انتظار می رود که ساعت های تعیین شده برای شروع و خاتمه مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با هدف مشارکت در تامین آسایش و امنیت عمومی مورد نیاز اقشار مختلف مردم بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: پلیس با رویکرد ایجابی و نگاه جامعه محورانه ضمن گسترش تعامل با نهادها و تشکلهای مردمی برون سازمانی در برگزاری منظم و هر چه شکوهتر مجالس عزاداری ماههای محرم و صفر بیش از گذشته مشارکت خواهد کرد.
آئین های عزاداری ماه محرم امسال با هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس همزمان شده است.
31شهریور تا ششم مهرماه به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
خبرنگار :مسعود علیزاده
1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.