سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری روز چهارشنبه در آستانه هفته دفاع مقدس به ایرنا گفت: خبرنگاران در شرایط کنونی در نقش دیده بان جبهه جنگ نرم عمل می کنند که اگر در دیده بانی اشتباه کنند ،نیروهای عمل کننده در اجرا دچار اشتباه می شوند.
وی افزود: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و در چنین شرایط نقش و رسالت رسانه های خبری درون نظام سنگین و تعیین کننده است.
وی ادامه داد: یکی از رسالت های رسانه ها تبیین رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است که در شرایط کنونی بصیرت افزایی رسالت رسانه ها را دوچندان کرده است.
انصاری تبیین و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت را از وظایف مهم رسانه ها ذکر کرد و گفت: قشرجوان کشور باید با ابعاد مختلف و حماسی هشت سال دفاع مقدس بخوبی آشنا شوند.
جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد که تشریح عملکرد نظام اسلامی در بخش های مختلف از دیگر رسالت های رسانه های خبری است چرا که فعالیت های جمهوری اسلامی در 38سال گذشته قابل مقایسه با زمان حکومت طاغوت نیست .
سرهنگ انصاری رسانه را سنگر داع از کیان نظام اسلامی دانست و تصریح کرد که رسانه ها تلاش کنند راه های نفوذ دشمن را بخوبی ببندند تا نتوانند در عرصه جنگ نرم به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.
وی ادامه داد: دشمنان در پشت تمام مرزهای کشور تلاش می کنند به جمهوری اسلامی ضربه بزنند اما سربازان ولایت با قدرت توطئه های دشمنان را خنثی کرده و در هزاران کیلومتر دورتر به آنان ضربه وارد می کنند.
31شریورماه تا 6مهرماه هر سال به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
خبرنگار و انتشار : مسعود علیزاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.