به گزارش ایرنا، علی‌محمد احمدی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: پیمودن این مسیر طولانی مستلزم تلاش مضاعف، فراهم کردن زیرساخت‌های لازم، اتحاد و انسجام هر چه بیشتر مسئولان اجرایی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های انسانی و طبیعی استان است.
وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد قابلیت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف ازجمله آب، خاک، کشاورزی، گردشگری، منابع طبیعی، نفت، گاز و صنعت دارد که می‌توان با تقویت روزافزون آنها به توسعه، پیشرفت و شکوفایی همه‌جانبه استان کمک کرد.
استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تقویت زیرساخت‌های گردشگری، کشاورزی و صنعت این استان در راستای تحقق هر چه مطلوب‌تر اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهوری با جدیت در استان پیگیری خواهد شد.
احمدی عنوان کرد: جذب سرمایه‌های بخش خصوصی و سازمان‌های غیردولتی و مشارکت مردمی در راستای کمک به توسعه، پیشرفت و شکوفایی کهگیلویه و بویراحمد ضرورتی انکارناپذیر است.
وی ابراز داشت: توسعه کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از ظرفیت‌ها و منابع محدود دولتی محقق نمی‌شود و باید به سمت جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی و بکارگیری تمامی ظرفیت‌های استان حرکت کرد.
احمدی گفت: همدلی و اتحاد هر چه بیشتر مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نیز مسیر پیشرفت و شکوفایی استان را بیش از پیش هموار می‌کند.
علی محمد احمدی در این آیین به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات سید موسی خادمی استاندار پیشین استان تجلیل شد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.