به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز شنبه در بدو ورود به فرودگاه یاسوج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه گرایی، قدرت ایجاد تعامل و هماهنگی در استان ها از دیگر وظایف و ماموریت های مهم استانداران در دولت دوازدهم خواهد بود.
وی با تاکید براینکه معیارها و ملاک انتخاب استانداران در دولت دوازدهم با سیاست های دولت یازدهم تفاوت چندانی نکرده است،گفت: البته در این دولت با توجه به ارزیابی هایی که در طول چهار سال گذشته از استانداران انجام شده برخی جابه جایی ها صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: تلاش دولت و وزارت کشور این است که بیشتر از وجود استانداران موجود استفاده شود که عمده تغییرات بر این روال خواهد بود.
وی افزود: البته برخی از استانداران خود یا درخواست بازنشستگی و یا انتقال به دستگاه دیگری را داشتند که بر اساس نظر خودشان شرایط ادامه همکاری را ندارند.
وزیر کشور یادآور شد: سعی خواهیم کرد که تغییرات در سطح استانداران در کوتاهترین زمان ممکن انجام شود که خللی در اداره امور استان ها ایجاد نشود.
رحمانی فضلی وزیر کشور امروز /شنبه/ بمنظور شرکت در آیین تکریم و معارفه استانداران قدیم و جدید کهگیلویه وبویراحمد به این استان سفر کرده است.
علی محمد احمدی به عنوان استاندار جدید استان کهگیلویه وبویراحمد معرفی شده است.
موسی خادمی استاندار سابق نیز به عنوان استاندار جدید لرستان تعیین شده است.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده : مسعود علیزاده
1662/3016/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.