فرید محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مرحله از جشن عاطفه‌ها فردا /جمعه/ نیز در میعادگاه‌های نماز سیاسی و عبادی جمعه شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.
وی افزود: مرحله نخست این جشن با همکاری صداوسیما، بسیج، مراکز نیکوکاری و مساجد کهگیلویه و بویراحمد و با محوریت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برگزار می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مرحله دوم جشن عاطفه‌های سال جاری در این استان چهارشنبه 29 شهریور و همزمان با سراسر کشور در قالب 506 پایگاه در مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم استان برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان و معلمان استان برگزار خواهد شد.
محبی عنوان کرد: مرحله دوم این جشن نیز با همکاری آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی و صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
وی ابراز داشت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده در هر کدام از مدارس کهگیلویه و بویراحمد بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای کمک مردم این استان به جشن عاطفه‌های سال جاری از طریق تلفن همراه و با شماره گیری #5*074*8877* است.
محبی اظهار داشت: افرادی که نمی‌توانند به پایگاه‌های جشن عاطفه‌های سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با این روش به دست نیازمندان برسانند.
وی افزود: شماره حساب 0102229056009 نزد بانک صادرات شعبه جمهوری نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم نوعدوست کهگیلویه و بویراحمد در جشن عاطفه‌های سال جاری است.
محبی بیان کرد: سال گذشته مردم، دانش آموزان و معلمان کهگیلویه و بویراحمد 12 میلیارد ریال به جشن عاطفه‌ها کمک کردند که از این میزان 700 میلیون ریال نقدی و مابقی نیز غیرنقدی بوده است.
وی عنوان کرد: پیش بینی می‌شود که در جشن عاطفه‌های سال جاری حدود 13 میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی در کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری شود.
29 هزار و 719 خانوار با جمعیتی افزون بر 70 هزار نفر مستمری بگیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند و به سه هزار و 600 خانوار با جمعیت 12 هزار و 600 نیز خدمات تک یا چند موردی در طول سال ارائه می‌شود.
75 درصد افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد روستایی، 23 درصد شهری و 2 درصد نیز عشایر است.
شهرستان لنده با 21 درصد و شهرستان گچساران نیز با سه درصد به ترتیب بیشترین و کمترین افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در کهگیلویه و بویراحمد را به خود اختصاص داده‌اند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.