به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: لازم است که تدبیری در زمینه پایان دادن به این جنابت های غیرانسانی در کشورهای اسلامی از جمله میانمار، یمن، سوریه و عراق اندیشیده شود.
وی با تبریک عید غدیرخم، افزود: این عید یکی از مهمترین و بزرگترین اعیاد مسلمانان جهان بوده و روز تعیین رهبر و پیشوا برای امت اسلامی است.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: آیین های مربوط به عید غدیرخم سال جاری به طرز باشکوه و با حضور گسترده مسئولان اجرایی و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد در نقاط مختلف این استان برگزار شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: 17 شهریور سال 1357 که به جمعه سیاه نیز معروف شده عده زیادی از مردم در میدان ژاله تهران توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده شده و به شهادت رسیدند.
وی ابراز داشت: این خون های پاک عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن سال 1357 شد و ریشه رژیم پهلوی را نیز خشکاند هر چند که مورد حمایت همه جانبه آمریکا و غربی ها بود.
امام جمعه یاسوج با تسلیت 19 شهریور سالروز وفات آیت الله طالقانی، گفت: این عالم ربانی نخستین امام جمعه تهران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود و سال های زیادی از عمر خود را نیز برای مبارزه با رژیم طاغوت پهلوی و دفاع از دین مبین اسلام در تبعید و زندان گذراند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.