به گزارش ایرنا، سید ذاکر سعیدی نژاد روز چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: این در حالی است که میزان بدهی بیمارستان بابت پرداخت کارانه کادر درمانی و پرستاری نیز رقمی افزون بر 250 میلیارد ریال است.
وی تصریح کرد: حقوق و مزایای کادر درمانی از آبان سال گذشته تاکنون پرداخت نشده است.
** هزینه 120 میلیارد ریالی تحول سلامت
رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: با آغاز اجرای طرح تحول سلامت (اردیبهشت 93) تاکنون افزون بر 120 میلیارد ریال در زمینه اجرای هتلینگ، ساخت و بهسازی فضای فیزیکی و خرید تجهیزات هزینه شده است.
ذاکری نژاد اظهار داشت: حدود 90 میلیارد ریال از این میزان صرف اجرای هتلینگ و مابقی برای خرید تجهیزات بوده است.
وی یکی از معضلات کنونی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج را وجود گره ترافیکی و شلوغی و ازدحام همراهان بیمار به‌ویژه بیماران تصادفی دانست و اظهار داشت: این بیمارستان که اکنون در قلب شهر یاسوج واقع شده به‌عنوان یکی از معضلات ترافیکی شهری محسوب می‌شود.
رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج افزود: مکان و خیابان منتهی به این بیمارستان هم اینک یکی از شلوغ‌ترین و پرترافیک‌ترین مکان‌های این شهر است.
سعیدی نژاد تصریح کرد: این مهم مشکلات فراوانی را برای ورود بیماران تصادفی و حتی رسیدن سریع پزشکان و کادر درمانی بر بالین بیماران به وجود آورده است.
وی بیان کرد: تعداد تخت‌های مصوب در این بیمارستان از 21 تخت با همان فیزیک و ساختمان در آن برهه زمانی اکنون با 9 برابر افزایش به بیش از 220 تخت رسیده است.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.