به گزارش ایرنا، عباس نورمحمدی روز دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه در گچساران اظهار داشت: 11هزار نفر برای استفاده از مزایای بیمه کارگران ساختمانی در این استان نام نویسی کردند.
وی با اشاره به حمایت‌های بیمه‌ای تأمین اجتماعی از قشر کارگر گفت: ماهانه بیش از 250 میلیارد ریال برای بیمه‌شدگان کهگیلویه وبویراحمد هزینه می‌شود.
مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این میزان اعتبار برای درمان، پرداخت مستمری، تعهدات بلندمدت و کوتاه‌مدت بیمه‌شدگان مانند پرداخت هدیه های ازدواج، بیمه بیکاری و سایر هزینه ها پرداخت می شود.
وی تصریح کرد که در سال 95 در این استان برای تأمین درمان، مستمری و تعهدات بلندمدت و کوتاه مدت 320 هزار بیمه شده کهگیلویه و بویراحمد، سه هزار میلیارد ریال هزینه شد.
نورمحمدی گفت: تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد دارای بیش از 10 هزار و 672 مستمری بگیر است.
سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد دارای 93 هزار بیمه شده اصلی است.
بر اساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن، استان کهگیلویه و بویراحمد حدود 713 هزار نفر جمعیت دارد که 43درصد آن زیر پوشش تامین اجتماعی هستند.
وی الکترونیکی شدن خدمات تامین اجتماعی در مراکز درمانی ملکی با استفاده از کد ملی و بدون استفاده از دفترچه بیمه و واریز حقوق مستمری بگیران به کارت بانک از خدمات نوینی است که باعث کاهش مشکلات بیمه شدگان شده است.
نورمحمدی بیان کرد: بیمه شدن برای دریافت پاسخ سئوالات خود می توانند با سامانه 1420تماس گیرند.
خبرنگار: فرزانه شریفی**انتشاردهنده:حسینعلی راشکی
8143/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.