به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع روز دوشنبه در نشست کمیته مراسم بزرگداشت شهدای دولت در یاسوج اظهار داشت: برگزاری رقابت‌های فرهنگی و هنری، تبلیغات محیطی و برگزاری شب شعر و خاطره گویی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این آیین است.
وی با تسلیت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، افزود: این آیین ساعت 11 صبح چهارشنبه هفته جاری در مسجد صاحب‌الزمان (عج) یاسوج برگزار می‌شود و سخنران آن نیز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و یا استاندار استان است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خواستار برگزاری باشکوه این آیین در نقاط مختلف استان به‌ویژه شهر یاسوج و حضور گسترده مسئولان اجرایی استان در آن شد.
حجت الاسلام خاضع بیان کرد: مهمترین درسی که باید از ترور این 2 شهید گرفت آن است که دشمنان همواره به دنبال نفوذ در ایران اسلامی با هدف تضعیف نظام و انقلاب هستند.
وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکنون بارها در مورد خطر نفوذ دشمنان و لزوم هوشیاری در این زمینه هشدار داده‌اند.
حجت الاسلام خاضع ابراز داشت: برخی مخالفان نظام و انقلاب به دنبال تطهیر جنایت‌های منافقان علیه ایران اسلامی با روش‌های مختلف از جمله در فضای مجازی هستند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشتم شهریور علاوه بر سالروز شهادت رجایی و باهنر به نام روز مبارزه با تروریسم نیز نام‌گذاری شده است.
حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: ایران یکی از بزرگترین قربانیان تروریسم بوده و تاکنون نیز افزون بر 17 هزار شهید ترور را تقدیم کرده است.
وی افزود: آمریکا حمایت همه جانبه ای از گروهک‌های تروریستی از جمله داعش کرده در حالی که جمهوری اسلامی ایران را حامی تروریست معرفی می‌کند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هفته دولت فرصتی مناسب برای تبیین هر چه بیشتر معیارهای دولت اسلامی و کارگزاران آن است و از مهمترین این شاخص‌ها می‌توان به پایبندی به دین، عدالت طلبی، مبارزه با فساد، صداقت، توجه به محرومان و خدمات رسانی صادقانه و خالصانه به مردم اشاره کرد.
آیین بزرگداشت شهدای دولت در سال جاری به طور مشترک با مراسم شهدای مدافع حرم و با محوریت شهید «محسن حججی» در یاسوج و دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
2 تا هشت شهریور هر سال به مناسبت سالروز شهادت رجایی و باهنر در سال 1360 به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.