به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی‌ اصغر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج به حادثه انفجار دفتر نخست وزیری توسط منافقان در سال 1360 و شهادت رئیس جمهور رجایی و نخست وزیر باهنر اشاره کرد و اظهار داشت: این 2 شهید از یاران دیرین امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی بودند.
وی افزود: مدیران اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش زندگینامه و شرح حال شهیدان رجایی و باهنر را مطالعه کرده و رفتار و کردار آنان را الگوی خود قرار دهند.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: منافقان و گروهک‌های تروریستی داعش توسط آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی حمایت مادی و تجهیزاتی می‌شوند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی عنوان کرد: منافقان سال‌ها قبل جنایاتی را در ایران مرتکب شدند و هم اینک نیز داعش در برخی کشورهای اسلامی از جمله عراق و سوریه در حال ارتکاب جنایت‌های فجیع هستند.
وی ابراز داشت: آمریکا با وجود حمایت همه جانبه از منافقان و داعش مدعی طرفداری از حقوق بشر است و به دروغ نیز ائتلاف ضد تروریستی ایجاد کرده است.
امام جمعه یاسوج گفت: ملت ایران و مردم کشورهای اسلامی باید جنایت‌های منافقان و داعش را بیشتر شناخته و بدانند که آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با تسلیت شهادت مظلومانه پاسدار مدافع حرم «محسن حججی» توسط داعش در سوریه، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که این شهید بزرگوار برای همگان یک حجت بود.
وی افزود: شهادت «حججی» علاوه بر ایجاد تحول چشمگیر در نسل جوان کشور سبب ابراز تنفر و انزجار هر چه بیشتر مردم کشورهای مختلف دنیا از داعش و جنایت‌های غیرانسانی آنان شد.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: حج به عنوان یکی از شکوهمندترین شعائر دین مبین اسلام و فرائض مهم دینی دارای آثار و برکات متعددی است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به نزدیک بودن عید قربان، عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد برای دریافت نذورات و قربانی‌های مردم این استان در عید قربان سال جاری و توزیع آن بین نیازمندان آمادگی دارد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.