به گزارش ایرنا، این تعداد دستگاه اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های «زیربنایی و تولیدی»، «عمومی، اجتماعی و قضایی»، «شرکت‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها»، «علمی، فرهنگی و آموزشی»، «حمایتی، سلامت و بهداشت»، «شاخص‌های عمومی»، «شاخص‌های اختصاصی»، «شاخص اقتصاد مقاومتی، اشتغال و سرمایه گذاری» و بخش «بانک‌ها و مؤسسه‌های مالی در زمینه اعطای تسهیلات رونق تولید، اشتغال و سرمایه گذاری» شناسایی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
در بخش زیربنایی و تولیدی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در بخش عمومی، اجتماعی و قضایی اداره کل امور اقتصادی و دارایی، در بخش شرکت‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها شرکت آب و فاضلاب شهری، در بخش علمی، فرهنگی و آموزشی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و در بخش حمایتی، سلامت و بهداشت اداره کل بیمه سلامت برتر شناخته شدند.
در شاخص‌های عمومی شرکت آب منطقه‌ای، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره کل دامپزشکی به ترتیب اول تا سوم شدند.
در شاخص‌های اختصاصی اداره کل بهزیستی، اداره کل امور مالیاتی و اداره کل امور عشایر به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در شاخص اقتصاد مقاومتی، اشتغال و سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل آموزش و پرورش به ترتیب عناوین اول و دوم را به دست آوردند و شرکت توزیع نیروی برق و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز به طور مشترک سوم شدند.
در بخش بانک‌ها و مؤسسه‌های مالی در زمینه اعطای تسهیلات رونق تولید، اشتغال و سرمایه گذاری نیز بانک کشاورزی، بانک صنعت و معدن و صندوق کارآفرینی امید به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را تصاحب کردند.
2 تا هشت شهریور هر سال به مناسبت سالروز شهادت رجایی و باهنر به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.